Gyakran Ismételt Kérdések
Itt találod a válaszokat azokra a kérdésekre, amelyeket leggyakrabban tesznek fel nekünk a svédBÚTOR-ral kapcsolatban. Ha itt nem találsz választ a kérdésedre, kérjük,
lépj velünk kapcsolatba, és mi a lehető legrövidebb időn belül válaszolunk.
1. Mi az a svédBÚTOR és hol lehet megvásárolni a svédBÚTOR-on hirdetett termékeket?
A svédBÚTOR egy online apróhirdetési oldal, ahol
bárki,
regisztráció nélkül, akár
ingyen is meghirdetheti használt, eladó IKEA bútorát. Nem foglalkozunk közvetlen bútorértékesítéssel, nincs lerakatunk, és nem állunk üzleti kapcsolatban a bútorok eladóival.
Amennyiben érdekel egy adott hirdetésben szereplő bútor, nézd meg a hirdetés aloldalát, keresd meg rajta az eladó nevét, email címét és/vagy telefonszámát. A bútor megvásárlásában, időpontokkal és helyszínekkel kapcsolatban egyedül ő fog tudni neked segíteni.
2. Ki az a Bozsvári Ágnes?
Ő a svédBÚTOR alapítója és tulajdonosa. Őt
keresd, ha a szolgáltatással vagy a weboldallal kapcsolatos kérdésed, problémád van.
3. Milyen kapcsolatban álltok az IKEA Lakberendezési Kft-vel, vagy az IKEA Magyarország Kft-vel?
Semmilyenben. Egyszerűen csak imádjuk az IKEA bútorokat, és igyekszünk környezettudatosan gondolkodni.
4. Egy adott IKEA bútor édekelne, de nem találtam "bútort keresek" opciót a hirdetésfeladásnál. Hogyan tudom feladni a hirdetésemet?
Ebben az esetben nincs szükség hirdetés feladására. A svédBÚTOR-on csak az eladók hirdetnek. Ha bútort keresel, használd a
főoldalon, a kék mezőben található keresőket. Ha nem találod, amit szeretnél,
regisztrálj, és állíts be értesítőt az általad keresett márkanevekre. A hatékony értesítő beállításával kapcsolatos tippekért olvasd el a következő választ.
5. Hogyan tudok hatékony értesítőt beállítani?
A legjobb, ha konkrét márkaneveket adsz meg, de beírhatsz kategóriát vagy bármilyen egyéb kulcsszót is. Vigyázz a pontos helyesírásra és a svéd ékezetekre! Kisbetű-nagybetű nem számít. Ha több márkát keresel, vesszővel válaszd el őket. Pl.: leksvik, ektorp.
6. Hogyan tudom törölni a hirdetésemet?
Ez attól függ, hogyan adtad fel. Mi ugyanis nem kérünk regisztrációt egy hirdetés feladásához. Ha vendégként (regisztráció és bejelentkezés nélkül) hirdetsz, akkor a hirdetésfeladáskor kapott megerősítő emailben találod a linket a törléshez. Ha nem tartottad meg a levelet, vagy bármilyen más okból nem megy a törlés,
írd meg, melyik hirdetést szeretnéd törölni, és mi megcsináljuk helyetted.
Ha regisztráltál, akkor lépj be, és kattints az Aktív hirdetéseid linkre a bal alsó sárga Adminisztráció nevű dobozban!
7. Hogyan tudom a hirdetésemet utólag módosítani?
Ez attól függ, hogyan adtad fel. Mi ugyanis nem kérünk regisztrációt egy hirdetés feladásához; ha viszont vendégként (regisztráció és bejelentkezés nélkül) hirdetsz, nem áll módodban utólag módosítani a hirdetésedet. Ahhoz, hogy ezt megtehesd,
regisztrálnod kell, és be kell jelentkezned hirdetésfeladás előtt. Ha regisztráltál, de mégsem jelentkeztél be, és úgy adtad fel a hirdetést,
írj nekünk, és kézzel összekötjük a profilodat a hirdetéseddel azért, hogy tudd módosítani.
Ha regisztráltál, akkor lépj be, és kattints az Akítv hirdetéseid linkre a bal alsó sárga sárga Adminisztráció nevű dobozban!
8. Bútorvásárláson kívül tudtok egyéb, IKEA bútorokkal kapcsolatos dologban segíteni?
Hát persze! IKEA bútorok átalakításával kapcsolatos ötleteket olvashatsz
blogunkban.
Emellett gőzerővel dolgozunk webshopunkon, ahol lehetőséged lesz egyedi bútorhuzatokat, illetve bútormatricákat vásárolni.
Iratkozz fel hírlevelünkre, ha az elsők között szeretnél értesülni a bolt indulásáról.
Reméljünk, tudtunk segíteni. Ha további kérdéseid lennének, szívesen
válaszolunk emailben vagy telefonon!
Vissza a főoldalra